Opinia użytkownika: Mebadess
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Pod koniec stycznia, około 25 korzystając z telefonicznej obsługi klienta Błękitna Linia w rozmowie z konsultantką zgłosiłam chęć zmiany planu taryfowego.Uprzejma pani wyjaśniła mi wszystkie wątpliwości i kwestie związane ze zmianą.Po mojej decyzji konsultantka przyjęła zgłoszenie,podała jego numer i poinformowała mnie,że zmiana nastąpi z pierwszym dniem kolejnego okresu rozliczeniowego czyli od 1 lutego będę miała nowy plan taryfowy.Tak też się stało.Od 1 lutego TPSA nalicza już nową opłatę do zmienionego planu.Ku mojemu zaskoczeniu dzisiaj tj.10 marca tzn. półtora miesiąca po złożeniu dyspozycji otrzymałam e-mailem potwierdzenie złożenia dyspozycji.W piśmie tym opatrzonym dzisiejszą datą TPSA potwierdza przyjęcie wniosku i informuje,że usługa zostanie włączona w przeszłości czyli do 1 lutego.Nie wiem w jakim celu otrzymałam to pismo.Gdyby TPSA zdążyło wygenerować dokument w odpowiednim czasie przed uruchomieniem usługi trzeba by uznać sensowność i pogratulować firmie dobrej organizacji.W sytuacji jednak gdy abonent otrzymuje takie pismo po niewczasie należy sobie zadać pytanie czy TP SA funkcjonuje sprawnie i czy przypadkiem nie ma przerostu zatrudnienia tworząc tzw. sztukę dla sztuki czego przykładem jest wspomniane pismo.