Opinia użytkownika: Jarek_11
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wygląd salonu nie budzi zastrzeżeń, po wejściu widzimy wystawki z telefonami, a z boku wejści znajdują się miejsce siedzące na której można czekać na swoją kolejkę. Z boku pomieszczenia znajdują się boksy do obsługi. Wygląd placówki jest czytelny, dobrze zwizualizowany, a w środku jest czysto. Organizacja obsługi zrobiona jest według wysokich standartów, przy wejści stoi urządzenie z panelem dotykowym, klient wybiera temat konsultacji, zostaje wydrukowany bilecik z numrem i ten sam numer wyświetla się na panelu świetlnym wraz z numerem stanowisa konsultanta. Klienci sami nie tworzą kolejek, przez co nie występują sytuację konfliktowe. Pracownik po załatwieniu sprawy petenta poprzez system zwalnia miejsce przy stanowisku i kolejny numer jest proszony do stanowiska. Cena usług jest taka sama we wszystkich placówkach, natomiast jest szeroki wachlaż dostępnych telefonów róznych marek. Klient ma duży wybór i nie musi czekać na realizację zamówienia. Pracownicy ubrani są w czyste firmowe stroje, obsługa jest realizowana w przyjaznej atmosferze. Pracownicy posiadają wysoką wiedzę z zakresu oferowanych przez siebie usług a także z zakresu obsługi różnego rodzaju telefonów. Informacją przekazywana przez pracownika jest szybka, rzetelna i zrozmiała dla każdego Reasumując, załatwiając sprawy w tej placówce, możemy mieć pewność że problem, z którym przychodzimy zostanie w sposób rzetelny rozwiązany, natomiast oczekiwanie na swoją kolej odbędzie się w przyjaznej atmosferze