Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Sklep Super-Pharm jest zawsze chętnie przeze mnie odwiedzany, ponieważ ma bogay asortyment. Niestety jakość asortymentu i obsługi nie idą w parze! Wiele kobiet zgodzi się ze mną, że w dzisiejszych czasach trudno jest się zorientować w tej całej gamie kosmetyków. Dlatego, gdy chcemy wybrać pasujący do naszej cery, włosów itp. kosmetyk potrzebujemy pomocy obsługi, która - przynajmniej teoretycznie - powinna się na tym znać. Niestety obsługa w Super-Pharm zawodzi pod tym względem. Przede wszystkim, gdy zapyta się obsługę o pomoc to: 1. nie zaprowadzą klienta na miejsce, tylko poiwedzą, która półka i dalej będą stać i plotkować; 2. gdy jednak zmusi się ich do lepszej współpracy i powiedzenia czegoś na temat danego kosmetyku, mówią, że nic nie wiedzą; 3. ewentualnie, gdy zapytać ich np. "a co na suche końcówki włosów?" wskazują jeden produkt i nie proponują wyboru produktów - a przecież mają ich tak wiele. Jednak tym co najbardziej mnie wczoraj zdenerwowało, to sytuacji przy kasie: SuperPahrm zawsze ma promocje pod tytułem: "jeżeli kupisz coś za powyżej 30 zł to dany produkt dostaniesz taniej" tak było i tym razem. podukt z obniżoną ceną okzał się być moim ulubionym jedwabiem do włosów, w związku z czym chciałam wzoąć udział w promocji. Pani wsadziła mi więc do reszty kupionych przeze mnie produktów rzeczony jedwab. Na szczeście w porę się zorientowałam, że nie jest to jedwab, który reklamują jako przeceniony, ale jest to inny, tańszy jedwab - a ich jakość się różni. Poprosiłam więc Panią, by zamieniła go na ten, który reklamują jako przeceniony. Pani długo mi tłumaczyła, że nie ma między nimi róznicy a następnie w końcu przyniosła mi z półki te właściwy. Cała sytuacja niby nie jest bardzo poważna, ale haczyk polega na tym, że jedwab, który dostałam na początku kosztuje normalne tyle, na ile został przeceniony. A ten inny markowy jest dużo droższy. Podsumowując miałam poczucie, że prawie zostałam oszukana.