Opinia użytkownika: Magda_75
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Punkt Cyfrowego Polsatu odwiedziłam z mężem w celu uzyskania informacji o bezprzewodowym internecie. Stoisko to znajduje się na pasażu Centrum Handlowego 'Karolinka'. Otoczenie i gabloty były czyste, na blacie ułożone były ulotki. Gdy podeszliśmy, pracownik (mężczyzna w wieku około 35 lat, niskiego wzrostu, krótkie włosy, okulary) obsługiwał klientów (podpisywał z nimi umowę). Czekaliśmy na swoją kolej około 10 minut. Sprzedawca po zakończeniu transakcji podszedł do nas, grzecznie się przywitał i zapytał w czym może pomóc. Mąż powiedział, że chciałby się coś dowiedzieć na temat internetu, który Polsat oferuje. Sprzedawca zapytał najpierw o to, gdzie mieszkamy i czy jesteśmy abonentami Cyfrowego Polsatu (praktycznie całą rozmowę prowadził z mężem, ja się przysłuchiwałam). Poinformował nas, jaka będzie przewidywana prędkość przesyłu danych w miejscu, gdzie mieszamy i jakie są warunki korzystania z internetu dla abonentów. Przedstawił pakiety i dodatkowe korzyści. Potrafił konkretnie i rzeczowo, a co najważniejsze zrozumiale, odpowiedzieć na zadawane pytania. Jedyna rzecz, która wpływała negatywnie na ogólne wrażenie, to był niemiły zapach potu sprzedawcy... Podsumowując - stoisko zadbane, pracownik miły i z dużą wiedzą na temat oferowanych produktów, którą potrafi przejrzyście przekazać klientom. Minus - niemiła woń.