Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Stokrotka

Treść opinii: Musze przyznać, że podejście obsługi na potrzeby klienta jest na wysokim poziomie. Jak większośc wie, często są kolejki na stoiskch z mięsem i wędlinami. I tak samo było tym razem. Ustawiając się w kolejce myślałem, że będę oczekiwał ok. 30 minut. Jednakże było to mylne myślenie. Obsługa starała się aby klient oczekiwał jak najkrócej. Ponadto osoby tam pracujące starają się pomóc klientowi, który nie jest zdecydowany. Duży nacisk nakładany jest na asortymenty, które są w danej chwili w promocji. Podobne zachowanie jest przy kasie. W momencie ustawienia się większej ilości klientów do kasy, kasjerka dzwonkiem daje znać, aby przyszła kolejna osoba do drugiej kasy aby kolejki nie było. Widać, że obsługa stara się aby klient ponownie powrócił na zakupy do tego sklepu. Brak jest odczucia, że klient jestn obsługiwany bo tak musi być.