Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Red Rubin

Treść opinii: Po niezbyt miłej wizycie w Red Rubin w Arkadii, 29 stycznia postanowiliśmy pojechać do innego salonu i sprawdzić, czy wszędzie Klienci są tak traktowani. Salon w Galerii Mokotów, mimo, że niewielki, mile nas zaskoczył. Obsługa niezwykle miła - obsługiwało nas dwoje ludzi, obydwoje bardzo się starali. Doradzali przy każdej okazji, podpowiadali, jakie rozwiązania będą dla nas najlepsze i najwygodniejsze. Nie "wciskali" niczego na siłę. Po 20 minutach rozmowy złożyliśmy zamówienie. Dzięki kuponom rabatowym otrzymaliśmy 20% zniżki. Po 4 tygodniach odebraliśmy obrączki. Sprawdzono, czy rozmiary pasują. Grawerowanie trwało zaledwie 20 minut, co wykorzystaliśmy na kawę w lokalu obok. Obsługa mile nas pożegnała, otrzymaliśmy mały upominek. Wszystko profesjonalnie i niezwykle sprawnie.