Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Red Rubin
Treść opinii: Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia byłam z Narzeczonym w salonie Red rubin w Arkadii, aby obejrzeć obrączki. Asortyment niezwykle bogaty i praktycznie 90% modeli nam się podobało. Wtedy bardzo miła Pani zrobiła nam całą wycenę modelu, który nas interesował, mówiła, że już po odbiorze obrączek wtapianie kolejnych kamieni jest jak najbardziej możliwe bez utraty atrakcyjnego wyglądu obrączki. 29 stycznia ponownie przyszliśmy do salonu - tym razem w celu zamówienia obrączek. Obsługiwał nas mężczyzna. Jak się okazało - Pani wprowadziła nas w błąd - tak twierdził. Najgorsze jednak było to, że próbował za wszelką cenę wcisnąć nam najdroższy model spośród tych, które oglądaliśmy. Bardzo nie lubię takiego podejścia do Klienta. W salonie spędziliśmy ok 30 minut: przymiarki, konsultacje z jubilerem, etc. Braliśmy już pod uwagę inny model - tańszy. A "miły" Pan nadal chciał postawić na swoim, wmawiając nam, że nie ma innych, podobnych modeli. Że nawet jeśli weźmiemy połowę kamieni, to różnica w cenie będzie praktycznie niewidoczna, itd. Zdecydowaliśmy grzecznie podziękować, wyjść z salonu i pojechać do innego.