Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Udałem się do sklepu celem zakupu drobnych akcesoriów do samochodu. Na parkingu panował porządek, także przed wejściem do sklepu i w strefie przed kasami, gdzie były wyeksponowane niektóre produkty (np. kominki). Po wejściu na salę sprzedaży nie miałem problemu już po chwili i przejściu kilku mijanych alejek ze zlokalizowaniem właściwego stoiska. Towary we wszystkich mijanych stoiskach były spójnie wyeksponowane pod względem grupy asortymentowej (np. narzędzia, ogród). Tak było tez z akcesoriami samochodowymi, które były dobrze zatowarowane, bez luk, bardzo dobrze oznaczone ceną przy odpowiednich produktach. Nie miałem problemu z odnalezieniem intersujących mnie produktów wśród innych - były zawieszone w grupie podobnych produktów, dając klientowi wybór produktu i ceny oraz wzajemne porównanie artykułów. Wybór asortymentowy towarów nie był może bardzo szeroki, ale wystarczający do wykonania wyżej opisanych czynności. Po podejściu do kasy nie zastałem żadnego klienta w kolejce. Kasjerka, pani J. ubrana w czerowny polar z przypiętym widovcznym identyfikatorem przywitała mnie niezwłocznie po podejściu zwrotem "dzień dobry". Po zeskanowaniu produktu zwróciła się do mnie z bezosobowym zwrotem: "kod pocztowy pana...?". Przy podawaniu kwoty do zapłaty wymieniła tylko liczebnik, bez słów: "...złotych,...groszy, poproszę". Nie proponowała mi zapakowania produktu w reklamówkę (miałem 1 artykuł). Po sprawnym wydaniu reszty pożegnała mnie zwrotem: "do widzenia". Obsłużyła mnie szybko i sprawnie, jednak bezosobowe pytanie o kod pocztowy i wymienienie tylko liczebnika zachwiały dobre wrażenie z reszty części obsługi. Ogólnie wizytę oceniam jednak dość dobrze.