Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarek_11

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Wygląd salonu nie budzi zastrzeżeń, po wejściu widzimy wystawki z telefonami, a z boku wejści znajduje się miejsce siedzące w postaci obszernej kanapy, na której można czekać na swoją kolejkę. W centralnym miejscu pomieszczenie znajduje się gniazdo obsługi z 5 miejscami do obsługi. Wygląd placówki jest czytelny, dobrze zwizualizowany, a w środku jest czysto i można powiedzieć "przytulnie". Organizacja obsługi zrobiona jest według wysokich standartów, przy wejści stoi urządzenie z panelem dotykowym, klient wybiera temat konsultacji, zostaje wydrukowany bilecik z numrem i ten sam numer wyświetla się na panelu świetlnym wraz z numerem stanowisa konsultanta. Klienci sami nie tworzą kolejek, przez co nie występują sytuację konfliktowe. Pracownik po załatwieniu sprawy petenta poprzez system zwalnia miejsce przy stanowisku i kolejny numer jest proszony do stanowiska (wszystko jest dobrze zwizualizowane na tablicy świetlnej, poprzez co klient widzi ile jeszcze osób jest przed nim do danego stanowiska). Cena usług jest taka sama we wszystkich placówkach i jest ustalana odgórnie, natomiast jest szeroki wachlaż dostępnych telefonów róznych marek. Klient ma duży wybór i nie musi czekać na realizację zamówienia. Pracownicy ubrani są w czyste firmowe stroje, obsługa jest "z uśmiechem" i w przyjaznej atmosferze. Pracownicy potrafią w przyjemny sposób rozwiązywać sytuację konfliktowe z klientem. Pracownicy posiadają wysoką wiedzę z zakresu oferowanych przez siebie usług a także z zakresu obsługi różnego rodzaju telefonów. Informacją przekazywana przez pracownika jest szybka, rzetelna i zrozmiała dla każdego Reasumując, załatwiając sprawy w tej placówce, możemy mieć pewność że problem, z którym przychodzimy zostanie w sposób rzetelny rozwiązany, natomiast oczekiwanie na swoją kolej odbędzie się w przyjaznej atmosferze