Opinia użytkownika: Jarek_11
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Salon Inter Cars sprawia wrażenie w pełni profesjonalnej placówki, po wejściu w oczy rzucają się dobrze wyeksponowane stanowiska konsultantów, prawidłowe oznaczenie kasy i punktu wydawania towaru. Wewnątrz jest czysto i schludnie. Wystrój wnętrza zrobiony jest w sposób taki, że od razu wiemy że mamy doczynienia z branżą motoryzacyjną. Wystawione są szklane gabloty z wyeksponowanymi częściami samochodów a także na jednej ze ścian znajduje się ogromny regał z rożnego rodzaju katalogami części. Całoć sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Pracownicy "wychodzą do klienta", zapraszają do stolików. Po złożeniu zamówienia system sam generuje numer i pracownik magazynu automatycznie dostaje wydruk z numerem zamówienia i z samym towarem. Klient po złożeniu zamówienia od razu jest kierowany do punktu wydania towaru. Po realizacji zamówienia przez magazyn klient z drukiem podchodzi do kasy, płaci, wraca po towar. Cała organizacja pracy i przebiegu zamówiń jest prosta, szybka i wygodna dla klienta. Oferta i asortyment towaru jest duży, można dostać wszystkie części od zamienników po oryginalne. w przepadku braku na magazynie, okres realizacji zamówienia to max. 2 dni. Duży minus za ceny! Oferta konkurencji pod tym względem jest dużo lepsza, te same części u konkurencji są od kilku do kilkunastu procent tańsze. Pracownicy sklepu posiadają bardzo dużą wiedzę merytoryczną, potrafią doradzić w wyborze części, bez problemu odnajdują części w katalogach, obsługa jest sprawna i szybka. Reasumując, gyby nie bardzo wysoka cena towarów, sklep Inter Cars pod względem organizacyjnym i jakości obsługi mógłby być placówką wzorcową dla innych podmiotów w tej branży