Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Na koncie zalozona byla blokada z powodu egzekucji komorniczej.Nie bylo wplywow przez kilka miesiecy.Pod koniec roku byl jeden przelew na konto i bank calosc kwoty przekazal do ZUS,natomiast koszty egzekucji obciazyly konto jako saldo debetowe.Konto jest firmowe,a dzialalnosc zawieszona,wiec nie ma mozliwosci wyrownania stanu konta.Bank powinien zabezpieczyc czesc srodkow na koszty a reszte przelac do ZUS w ramach rozliczenia egzekucji.Teraz odsetki narastaja i powieksza sie saldo debetowe.Bank straszy rozwiazaniem umowy i egzekucja.To chyba celowe dzialanie na szybki zarobek i pograzenie klienta pograzonego. Ten sam oddzial pobral oplate za karde Visa,po czym wydal karte ktora nie mogla byc aktywowana,bo zostala zablokowana,zanim uzytkownik wyszedl z nia z banku.Zwrotu kwoty za uzywanie karty ktorej nie mozna uzyc nie mozna sie od banku doprosic.