Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: iCar
Treść opinii: Miałam niezbyt miły pierwszy kontakt z firmą przewozową iCar. W urocze niedzielne popołudnie dopadły mnie problemy z samochodem – pozostawienie na kilka godzin na włączonych światłach spowodowało rozładowanie się akumulatora. Ponieważ nie miałam kabli do odpalenia z innego samochodu a akumulator był rozładowany całkowicie miałam poważny problem. Przypomniałam sobie wówczas, że koleżanka opowiadała mi kiedyś o podobnym problemie, jaki ją spotkał. Zadzwoniła wówczas do firmy przewozowej iCar, podjechał pan i za pomocą prądu ze swojego samochodu pomógł jej zastartować. Cała usługa kosztowała 15 złotych. Poprosiłam koleżankę o numer telefonu do firmy iCar. Zadzwoniłam, pani powiedziała, że owszem jest taka możliwość i zapytała, gdzie jestem. Podałam nazwę ulicy i miasto. Na to pani odpowiedziała, że do nowych klientów tak daleko nie jeżdżą. Taki brak zaufania do klienta zaskoczył mnie bardzo. Całe zdarzenie miała miejsce może dwa kilometry od granic miasta. To co, do granicy miasta by ktoś przyjechał, a tu już nie? Po drugie, nie byłam nigdy klientką tej firmy, bo nie miałam takiej potrzeby, w każdej firmie każdy klient zawsze kiedyś był nowy. I poza wszystkim, to gratuluję pani na infolinii umiejętności rozróżniania stałego klienta od nowego – nie zadała mi żadnego pytania o moje wcześniejsze korzystanie z tej firmy, od razu wiedziała.