Opinia użytkownika: Agnieszka_1553
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zadzwoniła do mnie pani z propozycją nowego produktu (konto kredytowe z niskim oprocentowaniem). Było to w trakcie mojej pracy, więc powiedziałam, ze nie mogę długo rozmawaiać. Pani była jedna bardzo nachalna i wciąż mówiła, jakie to konto jest korzystne i ze musi uaktualnić moje dane osobowe. Powidziałam, że musze sie zastanowić nad tą ofertą. A ona na to "....Nad czym sie tu zastanawiać...?" i zaczęła weryfikować moje dane, tzn pytała o adres, miejsce pracy itd. Powiedziałam, ze jestem w pracy i nie mam na to czasu w tej chwili. Pani ta jednak nadal mówiła swoje. Powiedziałam poraz kolejny, że nie mam jak rozmawiać. W końcu powiedziałam zeby zadzwoniła jutro po 18. Ale Pani niestety nie zadzwoniła. Zdenerwowała mnie ta koieta. Była nachalna i nie docierało do niej wogóle to co mówię. Musiała powiedzieć sowje nie zawżajaąc na klienta. Bardzo mi się to nie podoba. A muszę przyznać ze lubie ten bank i jestem stałym ich klientem. tak sie po prostu nie powinno robić. Trzeba mieć poszanowanie dla kienta i wysłuchać jego racji.