Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Robiłam większe zakupy w Realu. Generalnie wszytko było w porządku, ani nie ma się do czego „przyczepić”, ani nie mam co pochwalić. Wolnych miejsc na parkingu było wystarczająco dużo, żeby bez problemu zaparkować. Na parkingu stały w rzędzie wózki na zakupy. W sklepie było wielu klientów, ale nie było problemu z poruszaniem się. Kolejka do kasy była znośna – około 5 minut czekania. Kolejki do stoisk na sklepie były duże, zwłaszcza do wędlin i monopolowego, tak więc zrezygnowałam z kupowania wędliny na wagę. Do serów nie trzeba było czekać, a do ryb były w kolejce dwie osoby. Tutaj sklep trochę mnie oszukał, kupowałam jeden gatunek ryb, ale zapakowany jako dwie osobne paczki i na jednej miałam naklejoną cenę właściwą, na drugiej ryby o kilka złotych droższej. Niemniej spostrzegłam to dopiero w domu, po dwóch dniach od zakupu i nie chciało mi się jechać z reklamacją. Pozostałe ceny i promocje były jak najbardziej w porządku, łącznie z zestawami dwa w cenie jednego. Na sklepie były hostessy promujące bardzo aktywnie produkty Real Quality. Jako niemalże jedyne z hostess pracujących w tym dniu na sklepie wychodziły aktywnie do klientów, chodziły z tacą, zapraszały do degustacji, pokazywały gdzie można znaleźć na półce ich produkty. Pozostałe hostessy stały za swoimi stendami i niechętnie udzielały innych informacji niż „zapraszam do degustacji”.