Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Zarówno w dniu obserwacji, jak i podczas każdej mojej wizyty w tym markecie, odnoszę wrażenie lekkiego chaosu. Personel wciąż jest czymś zajęty, a to transportem palet, a to dokładaniem towaru na półkę, więc zwracając się z pytaniem o dany produkt, czuję się, jakbym przeszkadzała, a nie ma osoby, która byłaby wyłącznie do dyspozycji klientów. Niekiedy nie ma nikogo do pomocy, są jedynie kasjerzy. W momencie kiedy już zwracam się do obsługi o pomoc, otrzymuję odpowiedź, czy też wskazanie konkretnego miejsca, gdzie mogę znaleźć daną rzecz. Zachowanie i kultura osobista personelu nie budzą moich większych zastrzeżeń, podobnie jak ich wygląd, który choć skromny, jest dość schludny. Kasjerzy bardzo szybko "nabijają" i kasują towar. Przyznam, że w żadnym innym markecie z którego korzystam, nie jest to robione w tak szybkim tempie. Miejsce obsługi względnie czyste. Zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa. Asortyment nie jest zbyt bogaty, jednak są promocje, o których mieszkańcy są informowani za pośrednictwem gazetek reklamowych, zostawianych w skrzynkach na listy. Ceny bardzo przystępne.