Opinia użytkownika: Loot
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Chciałem się podzielić informacjami na temat obsługi klientów a także łatwość i czytelność przekazywanych informacji przez niżej wymienione kanały czyli: internet, mLinia. Jeśli chodzi o mLinię jedynym zastrzeżeniem może być czas oczekiwania na rozmowę (w jednym przypadku ok. 1 min. w innych 3 min.) ale to obecnie chyba problem wszystkich firm wykorzystujących ten kanał sprzedaży. Dzwoniłem do nich kilkukrotnie, dlatego pokuszę się o porównanie dwóch rozmów, przy czym zaznaczę że różniły się tylko 1 rzeczą. W obydwu przypadkach konsultantki grzecznie, bardzo wyraźnie się przedstawiły. Zapytały mnie " w czym mogą pomóc"? Oczywiście padały inne pytania do każdej z nich. W odpowiedzi od dwóch konsultantek otrzymałem jasne odpowiedzi na pytania przy czym miałem wrażenie że jednej z nich bardziej się spieszy do do zakończenie rozmowy, jakby płacono jej za ilość odebranych rozmów. Druga natomiast do końca była bardzo miła uprzejma, nawet zapytała (w bardzo uprzejmy sposób) dlaczego dzwonię, czy zamierzam otworzyć u nich rachunek, podała w jaki sposób to zrobić. Przejdźmy do strony internetowej: jest dość przyjazna dla oka. Kolor biały pozwala odczuć taki spokój, standard, natomiast czerwony ma przykuwać uwagę najbardziej istotnych tytułów. Bardzo czytelnie wyszczególnione regulaminy. Formularze jakichkolwiek wniosków są dość łatwe do wypełnienia.