Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: 25. lutego pojechałam z samego rana, kiedy tylko otwierają sklep do sklepu Norauto, ponieważ miałam problem z samochodem. Jestem kobietą, ale wiedziałam, że coś jest nie tak z paskiem klinowym, ponieważ piszczał a przy nickich obrotach coś stukotało. "Skierowano" mnie więc do warsztatu na przegląd samochodu. No więc zostawiłam kluczyki, ale cały czas byłam obecna, ponieważ nie wiedziałam ile czasu będzie trwała usługa. No więc po pewnym czasie wsiadł Pan za kierownicę mojego samochodu, aby udać się na któreś z kilku stanowisk znajdujących się w warsztacie. I pierwszy pech-otworzył szybę w drzwiach od kierowcy, ale nie mógł jej już zamknąć. Ja nie miałam nigdy z nią problemu więc nie wiem jak to się stało. No więc, jeden mechanik zaczął rozkręcać drzwi, aby zobaczyć co się stało. Rozkręcał, rozkręcał a gdy już rozkręcił, stwierdził, że coś się stało z linką a oni niestety takich rzeczy nie robią. Na szczęście podali mi adres gdzie w Poznaniu mogę naprawić taką usterkę. Jeżeli chodzi o wspomniany wyżej pasek klinowy to ok, potrafili zdjagnozować, że to właśnie coś w tym miejscu się dzieje, ale jakoś zapałem do pracy żaden z nich się nie wyróżniał! Pozostawiłam więc tą usterkę w myślach ustalając że pojadę do innego mechanika. Byłam w tym sklepie do 12. Tak więc trzy godziny zmarnowałam, nic się nie dowiedziałam i zostałam ogołocona o 300 zł, które musiałam zapłacić za naprawę szyby w innym warsztacie i kolejne 400 zł za wspomniany pasek klinowy i rolkę napinającą. Norauto osobiście nie polecam. Wogóle nie jestem zadowolona z obsługi i na pewno tam nie wrócę.