Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Przedmiotem mojego zainteresowania w sklepie Ikea była szafa.Zrealizowanie swoich zamiarów i marzeń w tym sklepie wcale nie jest łatwe, jest natomiast bardzo męczące i wymaga wiele czasu, niestety do stracenia. Zamysłem przedstawicieli tego sklepu jest przegonienie klienta po ogromnym metrażu, i zwiedzenie zupełnie mu niepotrzebnych stoisk. Innej drogi i możliwości nie ma.Bo przecież dlaczego klient ma od razu dotrzeć do mebli kuchennych czy np. do przedpokoju, jeżeli może po drodze natknie się się na coś zupełnie innego i kupi jakieś niepotrzebne mu akurat przedmioty, ale za to opróżni magazyn z zalegających tam dupereli. Pokonujemy więc wiedzeni strzałkami na podłodze ogromne odległości, co po wejściu z zimowe aury - w ciężkim obuwiu i ubraniu wcale nie jest przyjemne, nie mówiąc już o stracie czasu, co jest szczególnie denerwujące.Gdy już dotarłam na stoisko z szafami okazało się, że brak tam jakiegokolwiek personelu, który mógłby służyć pomocą. Przymuszony do przyjścia na to stoisko młody mężczyzna w dwóch słowach stwierdził, że sklep oferuje tylko takie szafy, jakie są prezentowane w sklepie- czyli o szerokości 138 cm. Ja potrzebowałam szerokość 170 cm a to jest niemożliwe w Ikei. I jak to się ma do szumnych reklam tej firmy?