Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Chciałam poskarżyć się na nachalny marketing sieci Plus. Z jakiegoś powodu sieć Plus uznała, że koniecznie musi mieć mnie w gronie swoich użytkowników. Od około dwóch tygodni (wcześniej też, ale sporadycznie) dzwonią do mnie co dwa, trzy dni pracownicy Plusa usiłując zainteresować mnie ofertą ich sieci. Ostatnio zaczęli już dzwonić codziennie. Początkowo kończyłam rozmowę słowami „nie, dziękuję” i rozłączałam się. Nie wiele to dawało efektu, bo za dwa dni dzwoniła inna osoba, znów z ofertą. Dzisiaj powiedziałam panu, że nie jestem zainteresowana telefonem, na co pan powiedział mi, że w takim razie chce mi zaproponować internet. Internetem też nie jestem zainteresowana. Nie mam pretensji do ludzi którzy do mnie dzwonią. Rozumiem, że jest to ich praca. Natomiast nie rozumiem osoby decyzyjnej odnośnie dzwonienia do potencjalnych klientów. Rozumiem sens takiego marketingu, ale z zachowaniem jakiś sensownych przerw pomiędzy telefonami. Nękanie telefonami co kilka dni przynosi niestety efekt zupełnie odwrotny do oczekiwanego i tylko tracę ochotę na jakiekolwiek korzystanie kiedykolwiek z sieci Plus.