Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Wybrałam dla siebie pierścionek zaręczynowy. Był taki jaki sobie wymarzyłam. Pojechaliśmy z moim chłopakiem, aby zobaczyć go w salonie z bliska, przymierzyć i zorientować się jaki rozmiar będzie dla mnie właściwy. Do tej pory nie nosiłam pierścionków, więc w ogóle nie orientowałam się w rozmiarówce. Już w sklepie nikt do nas nie podszedł tylko sami musieliśmy podejść do lady. Pani z dużym zaangażowaniem zajęła się nami i naszymi potrzebami do momentu, gdy przyszło do wpłaty zaliczki. Mój chłopak nie chciał od razu jej wpłacić ze względu na problem z rozmiarem pierścionka. Okazało się, że mam rozmiar 7 - 8 i powstała wątpliwość czy ze względu na model, będzie możliwość bezpiecznego zmniejszenia. Gdy mój obecny już narzeczony, pojechał za tydzień do tego salonu, okazało się, że Pani dzwoniła, ale jubiler nie podejmie się takiego zadania. Zaczął więc oglądać inne, podobne pierścionki. Wskazał na jeden z nich (który kosztował 1/3 ceny wcześniej wskazanego) i zapytał Panią obsługującą jakiej wielkości są diamenty (zaręczynowy pierścionek musi mieć diamenty), a w odpowiedzi usłyszał, ze ma się za tą cenę wiele nie spodziewać. Szybko stamtąd wyszedł. To nie było miłe. Pojechałam raz jeszcze do tego punktu, aby upewnić się co do rozmiaru. Ta sama Pani lekceważąco podawała mi kolejne rozmiary do przymierzenia. Ze smutkiem stwierdziłam, ze jednak będę musiała wybrać pierścionek inny i w innym miejscu. Na infolinii Yes, okazało się, że da się wykonać ten model w rozmiarze 7. Dla chcącego nic trudnego. Na wszelki wypadek postanowiłam na inny palec założyć pierścionek i tym sposobem mój chłopak zamówił rozmiar 11 przez internet i w dodatku z 10% zniżką. Na pewno nie odwiedzimy już salonu w Alfie.