Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dębliński sklep Lidl, wyglądem i wyposażeniem nie różni się niczym od innych sklepów tej sieci. Po wejściu do środka pozytywne wrażenie zrobiła na mnie czysta podłoga, która była co kilka chwil sprząta z powodu deszczowej pogody. Do sklepu zaszedłem z zamiarem kupna kilku puszek napoju energetyzującego. Napoju szukałem na półce z sokami i napojami w puszkach, ale nie znalazłem tam potrzebnego towaru. Podszedłem do kobiety w wieku około 24 lat ubranej w firmowy fartuch, która wypakowywała nowy towar na pułki. Zapytałem gdzie mogę znaleźć napój, kobieta z uśmiechem na ustach poprosiła żebym poszedł za nią. Wyjaśniła, że w związku z dużym zainteresowaniem tym towarem został on ustawiony koło kas. Podziękowałem, zabrałem kilka puszek i udałem się do kasy. Przy kasie stało już kilka osób, kasjerka gdy zauważyła, że kolejka jest już długa kilkakrotnie zadzwoniła aby ktoś otworzył drugą kasę. Niestety nikt się nie zjawił. Po kilku minutach nadeszła moja kolejka. Kasjerka przywitała się serdecznie i szybko naliczyła paragon. Opłaciłem rachunek, poczekałem chwile na resztę. Kasjerka szybko mnie pożegnała i zajęła się kolejnym klientem.