Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep netto ma niewielki asortyment i często zdarza się, ze produkty mają krótki termin spożycia lub termin ten już się skończył. Zachęca jedynie niska cena produktów. Na sklepie zazwyczaj w godzinach, w których robię zakupy, obsługują dwie osoby. Pomimo, iż nie ma dużego ruchu, w kolejce stoi się dość długo - około 15 minut. Powodem tego jest to, że kasjerzy jednocześnie wykładają towar na półkę i podchodzą do kasy dopiero jak zrobi się większa kolejka lub jeśli jakiś klient się bardzo zniecierpliwi. Jest to dość irytujące, szczególnie wtedy, gdy chce się kupić szybko jedną rzecz. Długie czekanie zniechęca do wchodzenia na sklep. Klient może poczuć się zlekceważony. Organizacja pracy nie jest najlepsza co na pewno nie przysporzy sklepowi klienteli.