Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Po raz drugi zmuszona byłam do skorzystania z usług tego salonu Renault. Pękła szyba w moim aucie i niestety tylko salon Renault mógł mi sprzedać i wykonać montaż konkretnego modelu szyby. A ponieważ Alcar był najbliżej to niestety moja noga musiała przekroczyć ich próg. Zrobiłam to z dużym uprzedzeniem i negatywnym nastawieniem. I muszę przyznać, że mile się zaskoczyłam. Przyjęto auto zaraz na drugi dzień, wypisano właściwe dokumenty, zamówiono mi taksówkę. Na następny dzień auto było do odebrania, czyste, odkurzone. Dodatkowo bardzo kompetentna i miła obsługa. Jedynie cena tej usługi była porażająca. Kierownik Warsztatu Blacharsko- Lakierniczego pomógł mi jednak w organizacji rozliczenia bezgotówkowego z moim ubezpieczycielem. Musiałam podziękować i przyznać, ze czułam się naprawdę jak ważny klient.