Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: eMAG (dawniej Agito.pl)
Treść opinii: Długo zastanawiałam się nad zakupem aparatu fotograficznego. Zależało mi na konkretnym modelu i chciałam kupić go w jak najniższej cenie, ale jednocześnie u bezpiecznego dostawcy. Po analizie wszystkich za i przeciw wybór padł na Agito.pl. Już od momentu zakupu byłam pod wrażeniem szybkiej i konkretnej komunikacji z nimi. Czas realizacji zamówienia był zgodny z podanymi przez sklep terminami. Mogłam na bieżąco śledzić przez internet drogę mojej paczki. Dodam, że przesyłka była profesjonalnie zabezpieczona i zapakowana. Po krótkim okresie użytkowania mojego nowego nabytku okazało się, że karta pamięci, która była zakupiona w zestawie niestety jest uszkodzona. Po wysłaniu do Agito.pl krótkiego zapytania otrzymałam mailem instrukcję zwrotu karty oraz numer Rma, którym mam się posłużyć nadając towar u kuriera. W krótkim czasie otrzymałam dobrą kartę. Muszę przyznać, że po raz kolejny pozytywnie zdziwiła mnie komunikacja z klientem. Szybko, sprawnie, bezproblemowo i co najważniejsze bez kosztów po mojej stronie, bo przez email.