Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Po raz drugi w tym roku zgłosiłam u mojego ubezpieczyciela - firmy Allianz - szkodę komunikacyjną. Zgłoszenia tego, również tym razem, dokonałam telefonicznie poprzez infolinię. Pracownik infolinii zadał kilka konkretnych pytań na temat szkody: gdzie, kiedy, o której godzinie, czy są świadkowie; poprosił o adres mailowy i obiecał, że w ciągu trzech dni roboczych skontaktuje się ze mną rzeczoznawca. W ciągu godziny otrzymałam na maila zgłoszenie szkody z prośbą o podpisanie i przeskanowanie dokumentu na wskazany adres mailowy. Rzeczoznawca miał już ze sobą wypisany komplet dokumentów, dodatkowo nie musiałam kserować moich dokumentów - Pan wykonał na miejscu ich zdjęcia. W ciągu zaledwie kilku dni przyszedł mail z prośbą o uzupełnienie dokumentacji o jedno pismo i zaświadczenia o bezszkodowości za poprzednie 4 lata. W ciągu następnych kilku dni otrzymałam maila z decyzją o przyznaniu odszkodowania i w tym samym dniu przelew na konto. Musze przyznać, ze wszystko odbyło się szybko, sprawnie i bezproblemowo. Dodatkowo muszę wspomnieć, że nie dostarczyłam zaświadczeń o bezszkodowości, co spowodowało obniżenie mojego odszkodowania. Napisałam maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Okazało się, że w każdej chwili mogę dosłać brakujące dokumenty i odszkodowanie zostanie uzupełnione o to potrącenie. System w Allianz naprawdę sprawnie działa i jestem pod wrażeniem bezproblemowości załatwianych przez mnie spraw. Na infolinię można dość szybko się dodzwonić i połączyć z konsultantem. Wysoka nota za kompetencje i sprawność obsługi.