Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BabyShop
Treść opinii: Ostatnio wybrałam się do tego sklepu żeby kupić ubrania swojemu synkowi. Wpadł mi w oko dresik, więc go kupiłam. Ogólnie w sklepie mają duży wybór towaru. Jednak gdy po przyjściu do domu chciałam przymierzyć go dziecku zauważyłam że jest poplamiony. Postanowiłam zanieść go w celu wymiany. Panie sprzedawczynie wymieniły mi ale widać było że nie miały na to ochoty. Wzięłam na wymianę drugi taki sam. Znowu w domu znalazłam defekt odzieży. Postanowiłam zwrócić towar i żądać zwrotu pieniędzy. Wtedy dopiero Panie pokazały swoje prawdziwe ja. Zrobiły mi awanturę, twierdząc że szefowa nigdy się nie zgodzi na zwrot pieniędzy. Postanowiłam wymienić dres na inne ciuszki nie mające wad i nigdy więcej moja noga tam nie stanie!!!! Zdecydowany minus za obsługę i podejście do klienta.