Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Dzisiaj robiłem zakupy w sklepie Netto w Nowym Tomyślu. Przed obiektem znajduje się parking, niestety znalezienie miejsca graniczyło z cudem i ostatecznie byłem zmuszony zaparkować kilka ulic dalej. Wizytę zacząłem od poszukiwania koszyka na zakupy, który ostatecznie znalazłem dopiero przy kasach. Sklep już od wejścia nie robi dobrego wrażenia na kliencie. Przed bramką wejściową po lewej stronie znajduje się tablica z drobnymi ogłoszeniami a pod nią porozrzucane ulotki i papiery, których chyba nikt dawno nie sprzątał. Po przejściu przez bramkę udałem się alejką w stronę stoiska z warzywami i owocami. Dobrze, że nie brałem wózka na zakupy, gdyż ze względu na ustawione palety w alejce przejazd byłby utrudniony. Miejsce z warzywami i owocami było czyste, produkty świeże(oprócz mandarynek, które w wiekszości były nadgdnite, ale to chyba dlatego że kończy się sezon na te owoce). Kupiłem jeszcze kilka innych produktów (ceny i asortyment bardzo atrakcyjne) i udałem się w strone kas. Otwarta była tylka jedna kasa (z czterech dostępnych) musiałem przygotować się więc na trochę cierpliwości i odstać w kolejce około 15 minut. Na prośbę klientów o otwarcie kolejnej kasy (przede mną stało około 12 osób) usłyszeć można było odpowiedź, że część pracowników jest zajęta a część ma akurat przerwę. W końcu stanąłem przed kasjerką (nadal otwarte było tylko jedno stanowisko), odczekałem jeszcze minutę na zmianę rolki, która akurat się skończyła (pracownica robiła chyba to pierwszy raz, gdyż sprawiało jej to nieco trudności). Moją uwagę przykuł również ubiór kasjerki a w szczególności mało atrakcyjne plamy na służbowej bluzie. Zapłaciłem rachunek, usłyszałem "do widzenia" i udałem się w stronę wyjścia. Podsumowując: sklep jeśli chodzi o ceny i asortyment godny polecenia, gorzej z obsługą klientów, która mogłaby być na nieco wyższym poziomie, również czystość sklepu pozostawia nieco do życzenia.