Opinia użytkownika: Zaq
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Celem wizyty w mBank’u było założenie konta i uzyskanie karty płatniczej. Punkt obsługi klienta znajduje się w Galerii Plaza w Lublinie na I piętrze. Zajmuje on niewiele miejsca, jednak rzuca się w oczy. Na miejscu spotkałem Panią, która siedziała i rozmawiała przez telefon. Widząc mnie przerwała rozmowę i zapytała w czym może pomóc. Następnie poprosiła bym usiadł wskazując na krzesło. Na biurku panował porządek i była zachowana czystość. Wszystkie dokumenty były poukładane na półkach, lub schowane do szufladek. Jeśli chodzi o lokalizację punktu obsługi, to jak najbardziej na plus. Codziennie przechodzi tamtędy setki ludzi. Pani, która mnie obsługiwała była ubrana elegancko. Biała koszula, materiałowe czarne spodnie i buty na obcasie. Jedyna rzecz do której miałbym zastrzeżenia, to brak plakietki z imieniem osoby obsługującej. Oprócz tego Pani była rozmowna i za każdym razem udzielała mi jasnych i zrozumiałych odpowiedzi na moje pytania. Widać było, że zna aktualną ofertę banku i chce mi pomóc. Była miła i wesoła. Wykazywała chęci do pracy. Czas obsługi był błyskawiczny. Wpisanie danych, wydrukowanie umowy i jej podpisanie zajęły 15 min. Byłem naprawdę zadowolony, ponieważ nie chciałem marnować dnia na załatwianie spraw, a tu miła niespodzianka – szybko i sprawnie. Zastrzeżenia i ewentualne zmiany: - jedyna rzecz która mi nie pasowała, to brak plakietki z imieniem. Pracownik banku powinien ją posiadać, żeby było wiadomo kto nas obsługuje – chociażby w przypadku sytuacji w której np: obsługa byłaby niemiła – tu na szczęście wszystko było w porządku. Ogólne wrażenie jak najbardziej pozytywne. Długo zastanawiałem się nad wyborem banku i jestem zadowolony, zarówno z oferty jak i obsługi.