Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Radek_7

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Do sklepu RTV EURO AGD udałem się po odbiór sprzętu zamówionego przez stronę www. Tego samego dnia wcześniej sprawdzając ponownie ofertę sklepu zorientowałem się, że od czasu złożenia zamówienia cena sprzętu uległa zmianie w dół o około 10%. Do sklepu udałem się z zamiarem zakupu sprzętu po niższej cenie. Po przedstawieniu moich zamiarów pracownikowi sklepu, Pani E. udała się do magazynu po moje zamówienie. Chwilę później zaczęła sprawdzać czy i w jaki sposób można zmienić zamówienie ze sklepu internetowego po zmianie ceny. Niestety nie udało się tego sprawdzić wraz z innymi pracownikami sklepu - w tej kwestii pracownicy sklepu nie mogli mi pomóc sugerując złożenie z domu kolejnego zamówienia i oczekiwanie na kolejną wysyłkę (nawet kilka dni). Postanowiłem jednak zadzwonić do pracownika sklepu internetowego z prośbą o sprawdzenie możliwości zmiany zamówienia na nowe, w niższej cenie przy jednoczesnym odbiorze w tym samym dniu. W ciągu kilku minut pracownik sklepu www zmienił zamówienie, które pojawiło się z nowym numerem w systemie sklepu EURO. Po wydrukowaniu wszystkich dokumentów pracownik sklepu skierował mnie do kasy, gdzie dokonałem płatności. Podsumowując: pracownikom sklepu brakuje wiedzy o funkcjonowaniu i relacjach ze sklepem internetowym.