Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przez dłuższy okres czasu zamnknięty był sklep Deichmann w centrum handlowym przy ul. Produkcyjnej w Białymstoku z powodu remontu. Bardzo byłem ciekaw, jak będzie wyglądał po remoncie. Będąc na zakupach w Auchan zauważyłem, że sklep jest już czynny więc do niego zaszedłem. Od razu po wejściu do salonu zostałem przywitany przez pracownicę. Sklep po remoncie można powiedzieć, że jest przyjemnijszy. Oglądając ofertę obuwia wiosennego swą pomoc zaoferowała pracownica. Tak naprawdę nie byłem zainteresowany zakupem obuwia ale powiedziałem o swoich preferencjach. Pracownica przedstawiła mi 2 pary obuwia, gdyż jak wiadomo, jak więcej do wyboru to nie można się na nic zdecydować. Po przymiarce okazało się, że proponowane obuwie pasuje w sam raz do mojej nogi. Każdy może powiedzieć, że jak się dobierze numer to będzie na każdym pasować ale to był coś innego. Po krótkiej chwili zdecydowałem się na zakup. Pracownica zaprosiła mnie do kasy, gdzie inna pracownica po przywitaniu się rozpoczęła procedurę zakończenia finalizacji. Podczas nabijania ceny na kasę dostałem propozycję zakupu środka do pielęgnacji obuwia. Podziękowałem za propozycję ale posiadam już taki środek. Po zakończeniu transakcji pracownica podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Ponadto poinformowała mnie, że karta gwarancyjna jest w reklamówce i poinformowała jaki jest okres gwarancji.