Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: tvmarket.pl
Treść opinii: W pierwszej dekadzie stycznia br. otrzymałam zamówiony przyrząd do masażu. W związku z tym, że aparat nie spełniał moich oczekiwań, co okazało się po rozpakowaniu paczki, odesłałam nie używany sprzęt - zgodnie z regulaminem sprzedaży (zwrot towaru do 10 dni od jego otrzymania; zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru). Niestety, zwrot należności otrzymałam w dniu dzisiejszym - czyli po 1,5 miesiąca. W międzyczasie wysłałam kilka reklamacji drogą mailową oraz wykonałam dziesiątki telefonów do firmy w celu uzyskania informacji na temat mojej przesyłki i zwrotu należności. Przez długi okres czasu nie mogłam nawet uzyskać potwierdzenia, czy moja paczka dotarła. Po tę informację musiałam zgłosić się do Poczty Polskiej, gdzie podano mi datę doręczenia towaru. Jednak biuro obsługi klienta nadal twierdziło, że "przesyłki nie ma w systemie". Po jakimś czasie dostałam potwierdzenie, że faktura za towar dotarła i pieniądze zostaną zwrócone w najbliższym czasie. Przez cały okres usiłowania uzyskania konkretnej informacji z działu reklamacji, chciałam dotrzeć do kierownika działu, niestety, pracownik twierdził, że nie ma takiego telefonu i wszystko odbywa się poprzez dział obsługi klienta. Przy okazji chciałabym nadmienić, że sprzęt został mi polecony przez pracownika firmy, który wykonał do mnie kilka telefonów, w celu zaprezentowania oferty i przekonania o jej atrakcyjności. Zostałam zapewniona, że produkt mogę używać (!!!) przez 10 dni, a następnie oddać, jeżeli nie będę zadowolona. Oczywiście okazało się, że 10 dni to termin zwrotu, ale dla nie używanego sprzętu. Zostałam wprowadzona w błąd. Osoba, która dzwoniła, obiecała również, że pod koniec stycznia zadzwoni ponownie, aby się dowiedzieć, czy jestem zadowolona z zakupu. Oczywiście już tego telefonu nie wykonała.