Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię Orange, ponieważ zachodziłam w głowę i nie mogłam dojść, czemu, pomimo, iż nie wykorzystałam wszystkich darmowych minut, kwota faktury do zapłaty jest wyższa od kwoty ustalonego abonamentu. Moja rozmówczyni okazała się bardzo miła i pomocna. Wyjaśniła mi jakie dodatkowe usługi mam właczone, co one mi dają i od kiedy są włączone. Na moją wyraźną prośbę, obie wyłączyła i poinformowała mnie, że będą jeszcze aktywne do ostatniego dnia bieżącego okresu rozliczeniowego. Na koniec zapytała się czy coś jeszcze jest niejasne, czy może mi jeszcze w czymś pomóc? Podziękowałam i pożegnałam się, w odpowiedzi usłyszałam jeszcze :"miłego dnia". Po zakończeniu rozmowy dostałam sms-a z imieniem i nazwiskiem osoby, z którą rozmawiałam.