Opinia użytkownika: Artek
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zjawiłem się w Empik celem zakupu czasopisma i książki. Sklep był dobrze oświetlony, bez luk w żródłąch światła. Półki z towarem były bardzo dobrze zatowarowane, sprawiające wrażenie bardzo bogatej oferty. Sklep, półki i towar były czyste i zadbane. Przy kasie obsługiwała mnie pracownica w firmowej bluzie, z widocznym identyfikatorem z imieniem J. W. i żegnała wszystkich klientów przede mną uśmiechem (2 osoby) i zwrotem grzecznościowym. Proponowała każdemu, także mi dodatkowy zakup (kubki lub płyty Chopina). Bez pytania zapakowała towar (książka, gazeta) w reklamówkę. Używała zwrotów grzecznościowych, podała pełny liczebnik przy podawaniu ceny. Miło pożegnała mnie, zapraszając do ponownej wizyty. Na minus firmy, nie pracownika, zaliczyłbym zwracanie się do mnie po imieniu, odczytanym z karty płatniczej przy dokonywaniu płatności - jest to chyba wymóg Empik wobec pracowników, ale jako dla klienta stanowić to może dla mnie wchodzenie w zbyt poufały kontakt, jakiego nie muszę sobie życzyć.