Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fiat
Treść opinii: Chcę wszystkich ostrzec przed firmą Bilex. Jest to firma mająca salon samochodowy Fiat oraz warsztat naprawczy. Pierwsze spotkanie z tą firmą miałam w styczniu kiedy to mój samochód zatrzymał się na środku drogi. Po sholowaniu go na teren Bilexu zadałam pytanie gdzie samochód może zostać postawiony. W odpowiedzi była cisza. Dopiero jak to samo pytanie zadał kolegą to Pan obsługujący parking od razu pokazał miejsce. Załatwiłam wszystkie formalności i dzień później zostałam poinformowana o powodzie z którego samochód odmówił dalszej jazdy oraz o kosztach naprawy. Poinformowano mnie że czas oczekiwania na naprawę będzie wynosił ok 1,5 tyg. Miło zostałam zaskoczona otrzymując następnego dnia tel. że samochód już jest naprawiony i można go odebrać. Po miesiącu okazało się że samochód znów odmówił posłuszeństwa z tego samego powodu. Zadzwoniłam do Bilexu prosząc o lawetę. Pan poprosił mnie o numer tel. i poinformował że kierowca zaraz się ze mną skontaktuje. Faktycznie po kilku minutach kierowca zadzwonił poprosił o lokalizację po czym powiedział że jeżeli nigdzie się nie "zakorkuje" to będzie za 20 min. Faktycznie słowa dotrzymał. Ponieważ stałam na bardzo małym parkingu więc zastanawiałam się jak kierowca wiedzie lawetą. Pan okazał się był wyjątkowym fachowcem w dziedzinie wjeżdżania na tzw. milimetry. Powiem że zrobił to perfekcyjnie. Samochód został zaholowany z powrotem do Bilxu. Pan który zaczął mnie obsługiwać robił to nieudolnie. Biegał gdzieś po hali naprawczej, załatwiał kilka spraw na raz i zachowywał się tak jakby mnie tam w ogóle nie było. Kiedy spytałam o samochód zastępczy odpowiedział że aktualnie nie posiadają. Więc zażądałam aby mój samochód został naprawiony na następny dzień gdyż miała bardzo ważny wyjazd. W odpowiedzi usłyszałam że będzie zrobiony. Po ok 3 godz. dostałam tel z informacja że koszty naprawy będą wynosić ok 290 zł. Wściekłam się i powiedziałam że chyba sobie żartują, bo przecież powodem nie jest nowa awaria tylko źle wykonana poprzednia naprawa. Pan, dodam że ten sam który mnie obsługiwał przy przyjęciu, poinformował mnie że popsuła się inna część. Zgodziłam się na naprawę informują że po odbiór przyjadę z mechanikiem. Zapytałam się kiedy mogę zadzwonić aby dowiedzieć się o której mogę przyjechać po samochód. W odpowiedzi usłyszałam ok 21. A więc ok tej godziny zadzwoniłam odebrał miły Pan który mnie poinformował że nie ma możliwości aby ten samochód był naprawiony na następny dzień gdyż mają za dużo pracy i był bardzo zdziwiony że jego kolega tak powiedział. Wściekłam się po raz drugi i zapytałam co zamierzają zrobić z tym faktem że na następny dzień potrzebuję mieć samochód. Pan bardzo grzecznie poinformował mnie, że mogę wziąść samochód zastępczy i o tym poinformuje zmianę poranną. Poprosił aby rano zadzwoniła celem umówienia odbioru samochodu zastępczego. Rano zadzwoniłam i niestety na moje nieszczęście odebrał Pa M. czyli ten który dzień wcześniej przyjmował mój samochód i informował mnie że nie mają samochodów zastępczych. Przedstawiłam się i poprosiłam o samochód zastępczy powołując się na informację z wieczora. Pan M. powiedział że sprawdzi czy jest samochód zastępczy i oddzwoni za 5 min. Po ok 20 min zadzwoniłam z powrotem do Bilexu gdyż nie miałam żadnej odpowiedzi. Odebrał inny pracownik prawdopodobnie kierownik. Przedstawiłam swój problem podając imię pracownika który mnie zbywał. Pan poinformował mnie, że samochód czeka i że mogę w każdej chwili po niego przyjechać. Po przyjeździe okazało się że znów mnie obsługuje Pan M. ale tym razem zrobił to sprawnie. Mój samochód został naprawiony na następny dzień i okazało się że koszty to nie 290 ale 166zł co i tak uważam za bardzo dużo gdyż za robociznę zapłaciłam 120 zł. a wiem że druga naprawa była wynikiem źle zrobionej pierwszej. Dlatego odradzam wszystkim Bilex. Kobiety przez Pana M. są źle traktowane.