Opinia użytkownika: Monika_807
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: W sobotę wybrałam się na zakupy do Galerii Graffica. Odwiedziłam Perfumerię Douglas. Ta wizyta znacznie podniosła moją dotychczasową ocenę tej firmy. Zdecydowanie lepsze zachowanie dziewczyn, które teraz, na szczęście, pojawiały się na sali sprzedaży w momencie, gdy pojawiał się klient. Do tej pory stały zawsze "hurtem" na sali, "filtrowały" spojrzeniem każdą klientkę, wymieniały się uśmieszkami, cichymi komentarzami, albo stały w grupie i raczyły się dobrymi kawałami, bo ich "serdeczny" śmiech było słychać na drugim końcu Galerii. Dziś było zdecydowanie inaczej. Spokój, cisza i, pomimo dużej ilości klientów, bardzo dobra organizacja. Wchodziła nowa klientka - pojawiała się dyspozycyjna sprzedawczyni. I tak było również ze mną. Młoda, sympatyczna dziewczyna stała w pobliżu. Nie naskakiwała od razu, dawała czas do namysłu. Miałam świadomość, że mogę liczyć na jej pomoc, gdy będę takowej potrzebować. I faktycznie. Po kilku minutach spojrzałam znacząco w jej stronę, a ona z uśmiechem spytała "W czym mogę Pani pomóc?" i ... doradziła mi w wyborze pewnego kolorowego kosmetyku. Gdy powiedziałam jej, że na razie to wszystko, że jeszcze chciałabym się troszeczkę porozglądać, stanęła w takiej odległości, że czułam się dość swobodnie, wiedząc jednocześnie, że w każdej chwili mogę na nią liczyć. Pełen komfort zakupów. I tak też się stało. Gdy potrzebowałam fachowej opinii w sprawie dwóch kremów, mój "dobry duch" zjawił się z pomocą. Bardzo miłe zakupy, sympatyczna atmosfera i dobra organizacja. Jedyny mankament to ceny. Znalazłam kilka produktów, które poraziły mnie swoją ceną. Nie dlatego, że były bardzo drogie ale dlatego, że były droższe o 15 - 20 % od takich samych pozycji w każdym innym sklepie kosmetycznym. Ot, strategia marketingowa! Wystrój - zawsze świetny.