Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Niespełna rok temu kupiłem buty w całości wykonane ze skóry. Nie należały do tanich. Myślałem, że cena idzie w parze z jakością, jak się okazało nie zawsze tak jest. Pękła podeszwa i buty zaczęły „pić” wodę. Odnalazłem w domu dowód zakupu i udałem się do sklepu gdzie kupiłem wspomniane buty. Pracownik uznał reklamację i zaproponował abym wybrał sobie inne buty z dostępnego asor-tymentu. Zapytałem czy jest inna możliwość rekompensaty, w odpowiedzi usłyszałem, że ewentualnie mogę dostać bon. Na pytanie, gdzie mogę zrealizować ten bon usłyszałem że w sieci sklepów Deichman. Taki finał również mnie nie zadowalał więc zapytałem ponownie czy jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie. Pracownik uśmiechnął się i powiedział ponownie że ewentualnie może zwrócić pieniądze. No i o taki finał mi chodziło. Poprosiłem jednak pra-cownika, aby zaczekał z wydaniem pieniędzy. Postanowiłem, że przejdę się po sklepie i być może znajdę jakieś interesujące mnie buty. W końcu w czymś muszę chodzić. Niestety w jedynym interesującym mnie modelu nie było mojego rozmiaru. Wróciłem więc do kasy. Podpisałem dowód reklamacji i otrzymałem zwrot pieniędzy. Sklep Deichman zlokalizowany jest w centrum handlowym Plejada w Sosnowcu. Zajmuje powierzchnię około 200 m2. W ofercie sklep ma wiele modeli butów zarówno męskich jak i damskich oraz dziecięcych. Wszystko czytelnie, przejrzyście i tematycznie poukładane, nie sposób się zgubić. Pracownicy sklepu nie są może widoczni ale w odpowiednim momencie potrafią się znaleźć. Służą pomocą, wyjaśniają i doradzają w wyborze. Ceny zróżnicowane, od kilku do kilkunastu złotych za modele wykonane w całości ze skóry. Wnętrze sklepu czyste, alejki szerokie. W każdej alejce znajduje się stołek, lustro i łyżki do butów. Jednym słowem w mistrzowski sposób wykorzystano powierzchnię, bark jakiegoś przepychu ale zarazem duży wybór asortymentu.