Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Po trzech miesiącach użytkowania zepsuł mi sie termometr elektroniczny, który kupiłem w tym sklepie. Jako że objęty jest no gwarancją postanowiłem go reklamować. Odnalazłem do-wód zakupu i w tym samym dniu pojechałem do sklepu. Udałem sie wprost do biura obsługi klienta. Pracownik BOK poinformował mnie że muszą wysłać termometr do producenta, do naprawy. Spisał protokół reklamacyjny w którym wid-niała data rozpatrzenia i konieczności powiadomienia klienta przed 21.02.2010. Czekałem cierpliwie mając nadzieję, że reklamacja zostanie rozpatrzona wcześniej. Lecz nikt nie dzwonił, chociaż podałem numer telefonu. W dniu 26.02.2010 akurat przebywałem w okolicy i postanowiłem zajrzeć do Auchan aby dowiedzieć sie o losy mojego termometru. Pracownik, po sprawdzeniu protokołu reklamacyj-nego z danymi w komputerze powiedział, że niestety jeszcze termometr nie wrócił od produ-centa. Jednak ze względu na fakt, że minął już czas rozpatrzenia reklamacji sklep zwróci mi pieniądze. Tak też się stało. Nie ukrywam, że od początku interesował mnie taki finał. Szkoda tylko, że nikt ze sklepu do mnie nie zadzwonił, chociaż mieli taki obowiązek.