Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Udałem się do Castoramy z reklamacją farby zakupionej przez moją żonę, która kupiła puszkę 5l litrów farby mieszanej na miejscu firmy Dulux. Podczas transportu do domu puszka się przewróciła i upadła. Niestety pokrywka puszki nie wytrzymała i farba rozlała się po bagażniku. Z tego co udało mi się dowiedzieć nie powinno tak być - nawet gdyby puszka upadła z niewielkiej wysokości. Udałem się więc do sklepu aby wyjaśnić czy puszka nie została poprawnie domknięta po mieszaniu. Na miejscu moje wyjaśnienia przyjął pracownik działu reklamacji, po czym poszedł po, chyba swojego przełożonego. Pani, którą przyprowadził zachowywała oschle. Nie wierzyła w moje wyjaśnienia, ale poleciła przyjąć reklamację. Po spisaniu wszystkich informacji - co trwało bardzo długo, zdarzyły się za mną ustawić 2 osoby - udałem się do pracownika hali aby przygotować nową farbę w tym samym kolorze, który uległ zniszczeniu. O dziwo Pan który przygotowywał nową puszkę farby, gdy usłyszał co się stało, powiedział cytuję - "to już nie pierwszy raz" takie coś już się zdarzało i może te puszki nie są zbyt fortunnie zrobione. Po zakupie udałem się do domu. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni.