Opinia użytkownika: MADLEN11
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Jestem użytkownikiem usługi NEOSTRADA, Telekomunikacji Polskiej S.A. Z internetu stacjonarnego w/w firmy korzystam już kilka dobrych lat. W momencie braku „połączenia ze światem”, zadzwoniłam na bezpłatną infolinię dla klientów TP. Problemu ze znalezieniem numeru nie miałam żadnego, gdyż informacja o nim znajduje się na wszystkich ulotkach dotyczących tejże usługi. Automatyczna sekretarka w sposób bardzo jasny przedstawiła instrukcję poruszania się po serwisie. Wybrałam odpowiednie cyfry, po czym połączono mnie z konsultantem zajmującym się sprawami technicznymi. Pan, który miał bardzo miły tembr głosu, zadał mi kilka pytań w celu zlokalizowania przyczyny awarii i pokierował mnie krok po kroku jak zlokalizować błąd. Po kilku minutach okazało się, że problem jest poważny i w celu jego rozwiązania musi w moim domu pojawić się technik. Razem z konsultantem ustaliliśmy dogodny dla mnie termin wizyty. Na następny dzień - nawet godzinę przed czasem - w moim domu pojawiło się dwóch mężczyzn z identyfikatorami Tp. W bardzo miłej i wręcz żartobliwej atmosferze szybko wymienili wadliwy sprzęt na nowy i przeprosili za zaistniałe kłopoty. Nie poniosłam żadnych kosztów. Dodatkowo panowie wyjaśnili mi - prostym językiem - czego dotyczyła awaria i na jakie parametry powinnam zwracać uwagę w przyszłości. Wieczorem zadzwonił konsultant, któremu wcześniej zgłaszałam awarie i zapytał o postępy związane z jej usunięciem. Reasumując personel jest kompetentny, szybko reaguje na sprawy z jakimi zgłasza się klient, jest pozytywnie nastawiony i na odpowiednim poziomie zaangażowany w sprawy klienta, a także zapewnienia o gotowości pomocy.