Opinia użytkownika: Magdalena_1342
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: sklep e.leclerc, pomimo soboty w sklepie mała ilość klientów co bardzo mi odpowiadało, jednak jeśli chodzi o obsługę to jest tragiczna. Każdy pracownik mówi co innego jako przykład: kupuję z partnerem warzywa na stoisku, które podobno jest samoobsługowe, a warzywa powinniśmy warzyć sami. podchodzimy do wagi a na niej widnieje napis prosimy nie warzyć warzyw. po zapytaniu pani z obsługi leclerc gdzie należy warzyć warzywa otrzymujemy odpowiedź prawie, że krzykiem, że no przecież są do tego wagi. po podejściu do wagi, sprzęt nie chce wydrukować wskazanej metki. Jednym słowem sklep jest źle zorganizowany i nie posiada kompetentnej obsługi, która na dodatek jest bardzo nie przyjemna a klient po kontakcie z taka obsługą odnosi wrażenie, że ludzie tam zatrudnieni pracują tam za karę.