Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: W drodze do domu z moimi maluchami postanowiłem zajechać do McDonald'sa aby zrobić im małą niespodziankę. Wiem, że nie powinno się karmić małych dzieci fast-foodami ale pomyślałem, że raz na miesiąc mogą zjeść. Po wjechaniu na teren restauracji zauważyłem, że jest dość dużo samochodów więc można było się domyślić, że także w środku jest dużo klientów i się nie pomyliłem. Po ustawieniu się w kolejce zauważyłem, że prawie wszystkie kasy są otwarte a procownicy starają się aby kliencie oczekiwali na obsłużenie jak najkrócej. Po dotarciu do kasy zamówiłem produkty, na które miałem ochotę. Poinformowałem także, że wszystko proszę zapakować na wynos. Pracownica przed rozpoczęciem składania zamówienia powtórzyła moje zamówienie aby sprawdzić, że wszystko jest w porządku. Oczekując na zamówione produkty zwróciłem uwagę, iż pomimo dużego ruchu wszędzie panuje porządek. Widać, że pracownicy dbają o to aby wizerunek firmy był podtrzymywany jako firma otwarta na klienta, gdzie można szybko i w czystości zjeść. W pewnym momencie do moich "maluchów" podeszła jedna z pracownic i wręczyła im po firmowej linijce. Oczywiście, maluchy były zadowolone. Po około 3 minutach pracownica u której zamawiałem produkty powróciła z dużą torbą, gdzie znajdowały się zamówione asortymenty. Wręczając mi torbę, pracownica życzyła mi smacznego i zaprosiła ponownie. W domu konsumując produkty zauważyłem, że frytki są mało wysmażone. Ale to był tylko ten jeden minus, gdyż inne produkty były "prawidłowe".