Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Do sklepu udałam się po zakup żelazka. Ponieważ znam ten sklep wiedziałam gdzie jest dział właśnie z artykułami takimi jak żelazko. Gdy dotarłam na miejsce wybór był duży od najtańszych do naprawdę drogich. Miałam określoną sumę pieniędzy przeznaczoną na zakup więc zaczęłam się rozglądać. Nikogo nie było do obsługi tego działu i przez około 15minut nikt się mną nie zainteresował pomimo iż oglądałam się za pracownikiem aby zapytać o doradzenie. Dopiero po upływie tych 15minut przyszła pani odpowiedzialny za ten dział. Akurat przechodziła obok mnie i ja ją zapytałam czy mogłaby mi doradzić odpowiedziała,że tak i w czym może pomóc. Dodam,iż jeśli bym jej nie zaczepiła to nie podeszłaby do mnie.Więc zapytałam o wybór żelazka, miałam upatrzona dwa i chciałam się dowiedzieć czegoś więcej o nich. Niestety pani nie umiała zaprezentować tych artykułów jednakże doradziła mi całkiem inny model żelazka ze względu na to,że się bardzo sprzedają. Ponieważ pani nie udzieliła mi informacji na moje pytanie nie posłuchałam jej rady z zakupem,żelazka najbardziej sprzedającego się tylko wybrałam z tych dwóch, które wg mnie był najlepszy. Udałam się do kasy tam obyło się bez większych kolejek, zostałam obsłużona dość szybko po czym gdy zapytałam czy mogę sprawdzić urządzenie pani aksjerka udzieliła mi informacji gdzie mam się udać. Tak też zrobiłam,sparwdziałam żelazko czy działa. Działało tak więc z udanym zakupem wróciłam do domu. Niestety martwi mnie brak kompetencji tej pani,którą zapytałam o wybór oraz jej obojętność na klienta ponieważ nie dość,że jej nie było przez 15minut na stanowisku (jej czy kogoś innego) to nawet nie śmiałaby podejść do mnie i zapytać czy pomóc a przechodziła obok mnie. Gdybym się pierwsza nie odezwała na pewno by tego ona nie zrobiła.