Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Po wejściu do banku nie można było nie zauważyć potężnej kolejki do kasy,która była czynna jedna. Stanowisko do obsługi klienta również czynne jedno na kilka osób czekających w kolejce. Spędziłam w banku około 20minut i nikt nie raczył przyjść do kolejnego stanowiska czy to kasowego czy do obsługi klienta. W banku jedynie podłoga wyglądała niezbyt ciekawie, znajdowało się na niej dużo błota ale zważywszy na ilość ludzi,która tam była wcale się temu nie dziwię. Przy kasie pani uśmiechnięta, ubrana elegancko,wita się gdy podaję jej rachunki utrzymuje ze mną kontakt wzrokowy. Po wykonaniu usługi dziękuje i żegna się. Z przebiegu mojej obsługi jestem zadowolona, pani była miła,grzeczna i kulturalna pomimo czynnej jednej kasy i sporej kolejki do niej,obsługa przebiegała bardzo sprawnie czego nie mogę powiedzieć o stanowiskach do udzielania kredytów. Tak jak wcześniej wspominałam było czynne tylko jedno i przez te 20minut,które ja spędziłam w placówce pani obsłużyła przez ten czas jednego klienta na czterech którzy stali w kolejce.