Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Z powodu awarii instalacji sanitarnej w moim domu zmuszony byłem, dokonać szybkich zakupów części zamiennych. W tym celu udałem się do OBI. Godziny otwarcia sklepu są bardzo dobre ponieważ sklep jest otwarty do wieczora. Wejście do sklepu jak i okolica była czysta, wnętrze sklepu jest bardzo dobrze uporządkowane, po wejściu nie miałem żadnych kłopotów z odnalezieniem potrzebnych mi części. Ceny towaru są dobrze wyeksponowane i czytelne. Po dobraniu odpowiednich części, udałem się do kasy przy której była mała kolejka. Mężczyzna w wieku około 25 lat, z krótkimi rudymi włosami, szybko obsłużył wszystkich klientów. Rozmowę, ze mną zaczął od słów: Dzień dobry, naliczamy na paragon czy fakturę?". Jako, że faktura nie była mi potrzebna poprosiłem o paragon. Wszystkie moje zakupy zostały szybko naliczone i podsumowane na paragonie. Opłaciłem rachunek gotówką, kasjer wydał resztę na tackę i głośno wypowiedział kwotę jaką wydaje. Pożegnał mnie i zabrał się do obsługi kolejnego klienta. Jestem bardzo zadowolony z szybkich, udanych zakupów i miłej, kulturalnej obsługi.