Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Netia

Treść opinii: Moja pozytywna ocena na temat infolinii Netii była zbyt pochopna,czas ją zweryfikował. Moja poprzednia obserwacja dotyczyła przedłużania umowy na świadczenie usług internetowych. Wówczas moja rozmówczyni z infolinii zaproponowąła mi przy przedłużaniu umowy na rok 3 miesiące za 1 zł, później 69 zł. Jakież było moje zdziwienie, jak zobaczyłam moją fakturę do zapłaty, kóra opiewała na kwotę 120 zł! (miała być symboliczna 1 zł). Zadzwoniłam powtórnie na infolinię, jednak pan, poinformował mnie, że owszem taka promocja była, tylko skończyła się z dniem 31 stycznia, a moja poprzednia rozmówczyni nie dopełniła pewnych formalności, wynikiem czego promocja przy przedłużaniu umowy już mi się nie należy. Pytanie które nasuwa mi się na myśl? Po której stronie leży wina? Napewno nie pośrodku... . Fakturę pomniejszono mi do kwoty 69 zł. Postanowiłam jednak zrezygnować z tego operatora na rzecz innego. Pracownicy niekompetentni, nie jestem zadowolona z jakości obsługi, czuję się oszukana.