Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tchibo

Treść opinii: Oczekując na rozpoczęcie prezentacji drużyny sportowej w galerii Alfa zaszedłem do sklepu Tchibo. Po wejściu do sklepu pracownica przywitała mnie. Oglądając ofertę sklepu swą pomoc zaoferowała pracownica, która układała nowy towar na półkach. Podczas rozmowy pracownica zaproponowała zakup kawy w ziarnach lub też do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Po zdecydowaniu się na zakup do konsumpcji na miejscu, pracownica zapytała się jaką kawę preferuję. Po przedstawieniu swoich preferencji pracownica zaproponowała jedną z kaw. Po krótkiej chwili kawa została przygotowana. Wręczając kawę pracownica wręczyła także aktualny katalog promocyjny. Wychodząc ze sklepu pracownica, która mnie obsługiwała przy kasie pożegnała się. Podczas pobytu w sklepie można było zauważyć, że pracownicy witają i żegnają każdego klienta a także, że są otwarci na ich potrzeby. Nie trzeba samemu szukać pracownika do pomocy bo on sam ją zaoferuje. Widać, że sieć Tchibo stawia na pierwszym miejscu zadowolenie klientów aby ci byli zdecydowaniu przyjść ponownie na zakupy.