Opinia użytkownika: pigula87
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Celem dzisiejszej wizyty w banku było zapłacenie raty. Po wejściu do banku i przejściu do kasy okazało się,że jest "chwilowo" zamknięta. Przede mną były tylko dwie osoby. Żadnej informacji kiedy kasa będzie czynna ani z jakiej przyczyny jest zamknięta nie było. na sali obok kasy znajdowały się 3 stanowiska do obsługi klientów. Czynna była tylko jedna a na dodatek pani rozmawiała przez telefon. Także gdy weszłam i to ja pierwsza powiedziałam dzień dobry ta Pani nawet się nie spojrzała, odpowiedziały mi tylko panie stojące w kolejce. Nawet nie raczyła ta Pani się nami zainteresować. Stojąc w tej kolejce rozejrzałam się czy panuje porządek le niestety nie. Dużo było błota. Myślę,że właśnie w takiej chwili gdy nie ma klientów powinien ktoś przelecieć i umyć podłogę. Było tam również bardzo gorącą chwilę postałam i najchętniej zdjęłabym kurtkę. na szczęście pani z kasy nie kazała na siebie długo czekać. Po upływie około 5minut otworzyła kasę. gdy podeszłam przywitała się. Ponieważ miałam 3blankiety do wpłacenia zapytała czy ma pokwitowanie wystawić razem. Gdy zapłaciłam oddała pokwitowanie,podziękowała i pożegnała się. Miała również przypiętą plakietkę. Ocena byłaby wyższa gdyby nie brak zainteresowania ze strony jedynej pani na sali fakt,iż rozmawiała przez telefon ale mogła tego kogoś na chwile przeprosić a nas poinformować czy kasa zostanie otwarta i kiedy.