Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Wchodząc do sklepu odrazu widać nieporządek, dziwne że o rannych godzinach panuje taki nie ład. Na początku musiałam szukać koszyka na zakupy który znajdował się pod kasami a nie przy wejściu bądz przy kołowrotku prowadzącym na salę sprzedażową. Towar na paletach stał i czekał na rozładunek co znacznie utrudniało przejście jak i swobodne poruszanie się po sali sprzedażowej. Warzywa i owoce nie były powykładane a w koszach leżały jakieś pozostałości po nich. Panie sprzedawczynie chyba się nie wyspały bo wrogo i z niechęcią patrzyły na każdego klienta, było jedno stanowisko kasowe czynne i to na stanowisku monopolowym gdzie stało w jednej kolejce z 10 osób. Prosząc kasierkę żeby otworzyla drugą kasę zrobiła to lecz tamta się zjawiła po10 minutach i z buzią pełną jedzenia. Nie wiem jak to się dzieje że takie duże supermarkety nie dbają o swoich klientów ani o jakość ich obsługi.