Opinia użytkownika: Joanna_23
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Odwiedziłam Empik mieszczący się na terenie CH Focus Park w Bydgoszczy. Było koło 20 klientów, ale też sporo pracowników. Widziałam jak pracownicy udzielali pomocy klientom, szukali z nimi m.in. książek. Chciałam znaleźć książkę z dziedziny motoryzacji, poprosiłam wolnego pracownika o pomoc. Spytał mnie czy ma być to pozycja dla dziecka czy dla dorosłego i zaprowadził do odpowiedniego działu. Niestety nie na wszystkich książkach były ceny. Ostatecznie nie zdecydowałam się na nic. Następnie spytałam w punkcie informacji o książkę Nędznicy, dla mamy koleżanki, nie mieli jej na sklepie, jednak pracownik poinformował mnie o możliwości bezpłatnego zamówienia, także się zgodziłam. Wybrałam płytę dla brata na prezent i poszłam do kasy. Tam obsługiwała mnie z uśmiechem pani A. dodatkowo zaproponował mi podgrzewacze do rąk w promocyjnej cenie, gdyż dokonałam zakupu za ponad 30 zł. Ostatecznie podziękowałam i opuściłam sklep. Poszłam na kawę do innego punktu na terenie CH Focus Park, zadzwoniłam do brata czy wybrałam odpowiedni tytuł płyty, jednak okazało się, że nie. Poszłam więc do Empiku ponownie, by dokonać zwrotu. Pani niby nadal była miła, ale czekałam w kolejce, gdy nadeszła moja kolej, mimo że nawet na paragonie widnieje napis że można zwrócić produkt, to kazała mi czekać na kierownika, no cóż czekałam, ostatecznie przyszedł jeden Pan nie wiem czy kierownik, i jednak ta pani przyjęła zwrot i dała pieniążki z powrotem. Uważam, że było to niepotrzebne zamieszania i zbyt długo musiałam czekać. Ostatecznie oczywiście wszystko dobrze się skończyło, ale czas obsługi był niepotrzebnie wydłużony.