Opinia użytkownika: Joanna_23
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: We wtorek, późnym wieczorem poszłam do Netto by kupić kilka promocyjnych produktów z ulotki reklamowej sklepu. Z racji, że było po 20:00 w sklepie było 2-3 klientów, panował porządek i cisza. Wzięłam masło i zaczęłam szukać bagietek do zapiekania w piekarniku. Nie mogła ich znaleźć, także podeszłam do pracownika i poprosiłam o pomoc. Pani pokazała mi, w której lodówce mam zobaczyć i wskazała róg, w którym się znajdują. Wybrałam 2 smaki, zrobiłam resztę zakupów i podeszłam do kasy. Pani przywitała mnie mówiąc "dzień dobry", kiedy wzięła do ręki bagietki poinformowała mnie, że tylko 1 z nich jest w promocji, także podziękowałam pani i szybko poszłam odłożyć droższy produkt do lodówki. Uważam, że pani kasjerka profesjonalnie się zachowała, widziała że mam promocyjne produkty i powiedziała mi, że jeden wzięłam droższy, uniknęłam rozczarowania jakie nastąpiłoby po otrzymaniu paragonu. Mała uwaga, aby czytelniej układać produkty, aby klient łatwo mógł odróżnić produkt w promocji od tego poza nią. Chyba częściej będę robić zakupy wieczorem, sklep jest pusty, a pracownicy mają więcej czasu i dobrej woli dla klienta, chociaż mogliby już być zmęczeni po całym dniu.